kartki świąteczne

kolędy - odpowiedzi na pytania

Większość pytań związanych z nasza ofertą jest powtarzalna. Poniżej zgromadziliśmy najczęściej pojawiające się pytania wraz z odpowiedziami na nie:

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji każdego zlecenia był maksymalnie krótki, jednakże jest on zależny od ilości i wielkości zleceń, możliwości produkcyjnych, itp. Biorąc pod uwagę dane z poprzednich kilkunastu lat przybliżone terminy wykonania projektu, druku, wysyłki kurierskiej znajdziesz w zakładce terminy realizacji płyt CD z kolędami.

Co to jest konfekcjonowanie?

Konfekcjonowanie to pakowanie płyt oraz okładek w opakowania.

Czy mogę zamówić same płyty z kolędami bez opakowania?

Oczywiście - w cenniku płyt CD z kolędami jest zamieszczona pozycja produkcji samych płyt CD z kolędami bez opakowania (dla nakładów od 300 szt.) → zobacz cennik płyt CD z kolędami.
kartki świąteczne, płyty z kolędami - cennik, pełna oferta

UWAGA: czas załadowania pliku zależy od prędkości łącza i szybkości uruchomienia programu obsługującego pliki pdf.


Masz inne pytanie?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania:
tel. 042-636-48-28
tel. 042-636-48-36

Ile kosztuje dodruk życzeń?

Nie ma dodatkowych kosztów związanych z zamieszczeniem LOGO oraz życzeń.
W naszej ofercie życzenia drukowane są bezpośrednio w jednym cyklu produkcyjnym. Nie ma więc u nas pojęcie dodruku życzeń ani dodatkowych opłat związanych z życzeniami. To samo dotyczy LOGO.
Całkowity koszt gotowej płyty CD z kolędami w wybranym opakowaniu, łącznie z życzeniami i LOGO zawarty jest w cenie podstawowej. sprawdź cennik płyt z kolędami

Czy jak teraz zamówię 10 tys/ płyt z kolędami, a później będę chciał domówić 1 tys. szt. to czy cenę będę miał taka samą jak przy pierwszym zamówieniu?

Jeżeli zmiana nakładu następuje przed rozpoczęciem produkcji taka zmiana jest możliwa. Kiedy zamawiany jest dodatkowy nakład jest on traktowany jako nowa praca i cena jest zawsze taka, jak przy konkretnie zamawianym nakładzie. sprawdź cennik płyt z kolędami

Klient naszej agencji chce płytę z kolędami w wyszukanym opakowaniu drewniano-skórzanym - czy jest to możliwe?

Wszystkie oferowane opakowania do płyt CD z kolędami zamieszczone są w naszym cenniku. Jest także możliwość zakupu zakupu samych płyt z kolędami z indywidualnym nadrukiem z logo, które następnie można opakować w dowolny sposób we własnym zakresie. sprawdź cennik płyt z kolędami

Czy to prawda, że możecie wykonać płyty z kolędami nawet w 1 dzień roboczy?

Tak, przy niektórych opakowaniach jest podany termin realizacji płyt z kolędami 1-3 dni robocze. Ale proszę zwrócić uwagę, że terminy realizacji podawane są w widełkach - co oznacza, że praca może zostać wydrukowana zarówno w 1 dzień roboczy, jak również w 3 dni robocze.
Dodatkowo jest to termin samej produkcji, a czas realizacji liczony jest zawsze od zaakceptowania projektów do druku, a nie od złożenia zamówienia. Należy brać pod uwagę dodatkowo czas na otrzymanie materiałów do wykonania projektów, czas na pracę grafików, ewentualne poprawki zgłoszone do wykonania i samą akceptację do druku. Dopiero po akceptacji pliku do druku - jest liczony czas wykonania pracy. więcej na temat terminów realizacji

Czy wybrana forma płatności ma wpływ na termin realizacji?

Jeśli wybrana jest płatność za pobraniem lub po realizacji zamówienia (dostępna dla instytucji państwowych) - praca jest wysyłana bezpośrednio po druku.
W przypadku, gdy wybraną formą płatności jest przedpłata lub płatność 50/50 - praca wysyłana jest po odnotowaniu wpłaty na rachunku bankowym. I w tych przypadkach możliwe są sytuacje, gdzie produkcja może być gotowa do wysyłki i czekać na zrealizowaną płatność.

Czy można drukować z kolorów Pantone?

Standardowo druk odbywa się z pełnego koloru CMYK. Przy wyższych nakładach (powyżej 3.000 szt.) opcja druku z wykorzystaniem dodatkowego koloru Pantone jest możliwa, wymaga to indywidualnej kalkulacji cenowej. Należy tez brać pod uwagę możliwość wydłużenia czasu realizacji. Wyjątkiem są niektóre projekty graficzne do nadruku na płytach, gdzie przy nakładach niższych (w zależności od oczekiwanego terminu realizacji od 500 lub od 1.000 szt.) możemy wykonać nadruk sitodrukowy z kolorów Pantone. Jeżeli istnieje taka możliwość nasi graficy poinformują o tym mailem. Sitodruk na płytach stosuje się wyłącznie przy pełnych aplach ze wzornika Pantone C - druk do 5 kolorów (np. biały podkład + 4 kolory Pantone lub 5 kolorów Pantone drukowanych bez podkładu na srebrze płyty).

Jak dostarczyć logo aby uzyskać wysoką jakość w druku?

Zalecane jest aby logo dostarczone było w postaci wektorowej zapisanej w jednym z formatów: CDR (Corel do wersji X6), EPS, AI (Illustrator do wersji CS6), PDF. Logo w postaci wektorowej daje największe możliwości przy wykonywaniu projektów graficznych.
Jeśli nie dysponujesz znakiem w postaci wektorowej zalecanym formatem jest TIFF (im większa rozdzielczość tym lepiej). Często mamy pytania czy logo może być dostarczone w formacie JPG - jeśli jest ono duże i doskonałej jakości to ostatecznie może być w takim formacie, ale należy pamiętać, że jpg z reguły jest zapisany w kolorystyce RGB, a druk odbywa się z CMYK-a - może nastąpić minimalne przekłamanie kolorów. Dodatkowo format jpg jest formatem stratnym, co oznacza, że część informacji w pliku nie istnieje.

Czy zamawiając płyty CD z kolędami muszę ponosić jakieś dodatkowe opłaty?

Zamawiając produkcję płyt CD z kolędami znajdującymi się w naszej ofercie - wszystkie koszty związane z zamówioną produkcją są zawarte w cenie podstawowej - w tym także koszty związane z wykorzystanym materiałem muzycznym - opłaty z tytułu praw autorskich, wykonawczych, producenckich, licencyjnych.
Jedyne koszty, który są doliczane to wartość przesyłki kurierskiej.

Czy można zafoliować pudełka z płytą CD z kolędami?

Tak, foliowanie pudełek, digipacków jest możliwe - koszt podany w cenniku. Należy brać pod uwagę, że usługa foliowania przedłuża czas realizacji produkcji.

Czy możliwe jest wykonanie płyty z kolędami w kształcie choinki, mikołaja, logo?

Od strony technicznej wykonanie płyty w kształcie choinki, mikołaja, itp. jest możliwe, jednakże zgodnie z zaleceniami producentów sprzętu audio-video w odtwarzaczach płyt kompaktowych nie powinno się stosować tzw. płyt kształtowych, ponieważ grozi to uszkodzeniem czytnika. Podobne informacje są zawarte w instrukcjach obsługi większości laptopów.
Zupełnie nie ma możliwości stosowania innych płyt niż standardowe w odtwarzaczach szczelinowych (np. w samochodach, niektórych laptopach, komputerach Mac), gdzie nie ma tacki podtrzymującej płytę w odtwarzaczu.
W związku z tymi zaleceniami i możliwością uszkodzenia czytników nie oferujemy produkcji płyt świątecznych o dowolnym kształcie, które zamiast mile kojarzyć się z Państwa firmą, mogłyby stać się przyczyną uszkodzenia sprzętu.

Czy mogę wybrać kolędy z rożnych zestawów i utworzyć nową składankę kolęd?

Tak, jest taka możliwość dla produkcji w nakładach wyższych niż 3.000 szt. Można wówczas wybrać kolędy z zestawów z grup cenowych K1 oraz K3.
Wykonanie nowego zestawu jest związane z koniecznością wykonania nowego masteringu (dopłata) oraz nowej matrycy, co wydłuża czas realizacji pracy.
Dodatkowe informacje - zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z nami.

Czy jak stworzę własną składankę i zamiast standardowej dużej płyty zamówię mini-CD czy będzie taniej?

Produkcja płyty mini-CD jest droższa niż produkcja płyty standardowej, dodatkowo na płycie mini-CD mieści się zdecydowanie mniej materiału muzycznego niż na płycie standardowej. Wszystkie kalkulacje wykonywane są indywidualnie.

Czy oprócz kolęd posiadacie w ofercie inne zestawy z muzyką?

Tak, wśród zestawów płyt CD znajduje się także zestaw bez kolęd. zestawy płyt CD

Czy można posłuchać kolęd przed złożeniem zamówienia?

Tak, jest stworzona specjalna strona, gdzie po zalogowaniu można posłuchać fragmentów wszystkich utworów. fragmenty kolęd

Ile czasu trwa wykonanie projektów/poprawek przez grafików?

Staramy się wykonywać projekty możliwie szybko. Przyjmujemy, że w przypadku płyt CD z kolędami czas wykonania wstępnych wizualizacji wynosi ok. 1-2 dni robocze (przy ofercie specjalnej) oraz 1-3 dni robocze (przy ofercie standardowej) od złożenia zamówienia oraz otrzymaniu logo, życzeń, itp.
Zgłoszone do wykonania poprawki wprowadzane są w terminie od kilku godzin do 1 dnia roboczego - wszystkie poprawki proszę przesyłać opisane mailem.

Ile poprawek można dokonać w projekcie graficznym?

Ilość wprowadzanych zmian w obrębie jednego wykorzystywanego wzoru nie jest limitowana. Każdą poprawkę proszę zgłaszać mailem jako odpowiedź na otrzymane podglądy projektów graficznych - zapewnia to ciągłość korespondencji oraz ułatwia i usprawnia pracę grafików.

Dlaczego termin realizacji liczony jest od daty akceptacji ostatecznego projektu a nie od daty złożenia zamówienia?

Odpowiedź jest banalnie prosta - jeśli nie otrzymamy materiałów do wykonania projektów - logo, treści życzeń, wybranego wzoru ... nie możemy wykonać projektów graficznych. A bez akceptacji projektów nie jesteśmy w stanie ich wydrukować.
Jedna firma akceptuje jeden z przedstawionych projektów bez wprowadzania zmian, inna firma wprowadza kilka zmian, dodatkowo każdą z nich zgłaszając po kilku dniach od otrzymania podglądów - w takiej sytuacji ciężko byłoby opierać się na kolejności składania zamówień.

Dlaczego akceptacja projektu jest tak ważna i konieczna?

Po wykonaniu projektów, otrzymujesz mailem ich podglądy. W otrzymanych projektach możesz wprowadzić zmiany lub zaakceptować do druku. Akceptacja jest bardzo istotna, ponieważ często zdarza się, że nawet w tekstach życzeń dostarczanych w innych językach lub w danych teleadresowych, która mają być wydrukowane na ostatniej stronie karnetu są błędy - wysłane podglądy pozwalają je znaleźć i zgłosić konieczność wprowadzenia zmian.
Po zaakceptowaniu projektów - są one kierowane do przygotowalni do druku i drukowane - wówczas wprowadzenie zmian nie jest już możliwe.
Dlatego bardzo istotną sprawą jest dokładne przeczytanie wszystkich tekstów i sprawdzenie ich poprawności.

Dlaczego muszę akceptować nawet projekt, który sami przygotowaliśmy i przesłaliśmy gotowy do druku?

Mimo, że oprogramowanie graficzne jest coraz bardziej doskonałe i mimo, że pracujemy na najnowszych wersjach oprogramowania mogą zdarzyć się przekłamania, obrócenia elementu, itp. Jest to związane z brakiem zgodności między poszczególnymi programami a nawet kolejnymi wersjami tego samego programu.
Na szczęście nie zdarza się to często, ale kilkunastoletnie doświadczenie uczy nas, że warto każdy otrzymany projekt przedstawić do akceptacji - pozwala to wyeliminować nawet błędy w tekstach, adresach, telefonach, które zostały popełnione przez osoby przygotowujące plik do druku.

Dlaczego trzeba mailem wysyłać sugestie do poprawek w wykonanych projektach, a nie można przekazać ich telefonicznie?

Mail z uwagami do projektu jest przekazywany grafikowi, który wykonuje poprawki. Mail z reguły jest bardziej przejrzysty i treściwy niż najlepiej wykonane odręczne notatki z rozmowy telefonicznej. Dodatkowo mail z uwagami czytany jest w momencie wykonywania poprawek, wszystkie maile znajdują się w jednym miejscu i nie ma potrzeby szukania w rożnych zapiskach, przypominania sobie rozmowy.
Dodatkowo treść maila jest niepodważalna i unikamy dzięki temu sytuacji, w której osoba zgłaszająca poprawki twierdzi, że nie wszystkie zgłoszone poprawki zostały wprowadzone w projekt zgodnie z jej oczekiwaniami.

Czy istnieje możliwość wybrania innej grafiki na Boże Narodzenie niż przedstawione wzory/projekty?

Jest możliwość dostarczenia własnych projektów graficznych (nie dotyczy oferty specjalnej) wykonanych zgodnie z naszymi specyfikacjami technicznymi.
Korzystając z naszej bazy, zawierającej kilkaset świątecznych wzorów - jest możliwość dokonania dowolnych. Jak bardzo może zostać przeobrażony wzór zamieszczony na stronie internetowej widać na przykładach zamieszczonych na stronie. Zmieniona może zostać kolorystyka, układ elementów graficznych, połączone mogą zostać dwa projekty w jeden - w ten sposób powstanie zupełnie nowy niepowtarzalny projekt konkretnie dla Twojej firmy. Możliwe jest także zamieszczenie zdjęć dowolnych produktów.
Nie oferujemy natomiast wykonania projektu od podstaw - wszystko odbywa się na podstawie kilkuset świątecznych projektów posiadanych w naszej bazie graficznej.

Czy naprawdę w przedstawionych wzorach mogę wprowadzić dowolne zmiany?

Tak, w przypadku produkcji płyt CD z kolędami, korzystając z jednego z przedstawionych kilkuset wzorów - można wprowadzić zmiany zarówno w kolorystyce, jak i układzie. (opcja zmian niedostępna w ofercie specjalnej) zobacz jak powstaje projekt indywidualny

Czy na ostatniej stronie CD-karnetu mogę zamieścić adres swojej firmy?

Tak, w przypadku CD-karnetów na ostatniej stronie często znajdują się LOGO firmy, adres strony www lub pełne dane teleadresowe. Każda produkcja jest projektowana i drukowana indywidualnie dlatego w tym przypadku istnieje taka możliwość. Opcja taka nie jest dostępna w ofercie specjalnej.

Czy życzenia mogę dostarczyć samodzielnie, czy muszę wybrać z przykładów podanych na stronie?

Życzenia mogą być dowolne - zarówno indywidualne, dostarczone po złożeniu zamówienia, jak również wybrane z naszych propozycji (życzenia). Jakie życzenia zostaną wykorzystane w projektach nie ma wpływu na cenę.

Czy logo pod życzeniami może być drukowane w kolorze?

Oczywiście - LOGO drukowane jest w pełnym kolorze.

Dlaczego wysyłka kurierska realizowana kurierem, z którym PROMEDIA.PL ma podpisaną umowę jest szybsza niż naszym kurierem?

Prace, które są drukowane nawet w godzinach późnopopołudniowych możemy spakować i wysłać w dniu druku korzystając z naszego kuriera, który codziennie odbiera przesyłki z naszej firmy w godzinach wieczornych.
W przypadku korzystania z innego kuriera, najczęściej dochodzi konieczność zamówienia odbioru do określonej godziny (np. do godz. 12), kiedy jeszcze nie wiemy czy dana produkcja będzie mogła być gotowa do wysyłki w danym dniu. Praca wydrukowana przed odbiorem przesyłek przez kuriera, z którym mammy podpisana umowę wychodzi w dniu druku.

Czy koszt przesyłki kurierskiej jest doliczany do faktury VAT?

Tak, koszt przesyłki kurierskiej jest uwzględniony na fakturze VAT.

W jakim czasie docierają przesyłki kurierskie?

Standardowym terminem doręczenia przesyłki jest następny dzień roboczy po jej nadaniu. Dostawa przesyłki w godzinach między 9 a 16. Za dopłatą możliwe jest zagwarantowanie konkretnych godzin dostawy. Za dopłatą możliwa jest również dostawa przesyłki w sobotę. Obie opcje dostępne są dla adresów znajdujących się w tzw. pierwszej strefie doręczeń.
Należy brać pod uwagę, że w okresie zimowym mogą nastąpić utrudnienia w ruchu drogowym dla samochodów ciężarowych, co może skutkować opóźnieniami w dostawach przesyłek kurierskich.

Czy jest możliwość zastrzeżenia, aby dostawa przesyłki kurierskiej była w określonych godzinach?

Tak, jest taka możliwość - w miesiącach zimowych najwcześniejsza gwarantowana godzina dostaw w firmie kurierskiej DPD to 10:30 (w okresie letnim 9:30). Można także określić sugerowaną godzinę dostawy (przedział dwugodzinny). Każda z tych opcji związana jest z dopłatą i realizowana jest na ograniczonym terenie Polski - tzw. pierwsza strefa dostaw.

Jakie są koszty przesyłki kurierskiej?

Koszt wysyłki kurierskiej jest uzależniony od zamawianego nakładu oraz rodzaju opakowań i jest niezależny od miejsca dostawy na terenie Polski.
Koszt paczki to 31 kg - łącznie z ubezpieczeniem przesyłki - to 17 zł netto.
W jedną paczkę możemy zapakować: do 1.800 szt. płyt bez opakowań; do 1.500 szt. płyt w kopertach foliowych; do 1.000 szt. płyt w kopertach kartonowych oraz w CD-karnetach; do 500 szt. płyt w pudełkach slim oraz w digipackach,; do 300 płyt w standardowych pudelkach CD-BOX; do 200 płyt w DigiAlbumach.
Znając zamawianą ilość - łatwo na podstawie powyższych danych ustalić koszt przesyłki kurierskiej.

Czy przesyłka kurierska może zaginąć?

Teoretycznie jest taka możliwość. W naszej kilkunastoletniej historii współpracy z firmami kurierskimi nie zdarzyło się jeszcze całkowite zagubienie przesyłki kurierskiej - mimo to, każda z wychodzących przesyłek jest ubezpieczona na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia w transporcie.
Po zarejestrowaniu przesyłki na magazynie centralnym firmy kurierskiej jest wysyłana mailem informacja, że przesyłka będzie w doręczeniu. W przypadku jej niedoręczenie do godz 16:00 następnego dnia roboczego prosimy o informację mailową.

Dlaczego CD-karnet jest pakowany w dodatkowe foliowe etui?

Foliowe etui ma za zadanie zabezpieczyć karnet przed otwieraniem, przed zarysowaniem, zniszczeniem.
Dodatkowo zapakowany karnet podkreśla dbałość o odbiorcę.

Czy można wysłać zamówione kartki w inne miejsce niż adres zamawiającego?

Tak, jest taka możliwość. Przy składaniu zamówienia w odpowiedniej rubryce proszę podać dokładny adres do wysyłki kurierskiej.

Czy agencje reklamowe mogą liczyć na upusty agencyjne?

Tak, dla agencji reklamowych przygotowaliśmy atrakcyjny system upustów, premiujący firmy stale z nami współpracujące, które terminowo regulują należności.
W celu uzyskania większej ilości informacji zapraszamy do kontaktu z nami.

Jakie są formy płatności za złożone zamówienie?

Formy płatności są określone na formularzu zamówienia. Podczas jego wypełniania należy wybrać najdogodniejszą formę.

Czy mogę samodzielnie odebrać płyty z kolędami?

Oczywiście - składając zamówienie proszę zaznaczyć "odbiór osobisty". Gdy produkcja będzie ukończona - zostanie wysłany mail z informacją, że praca jest gotowa do odbioru.
Odbiory osobiste możliwe są w godzinach 13:00 - 16:00 każdego dnia roboczego.

Czy mogę w karnecie zamieścić zdjęcie naszego produktu, który właśnie promujemy i wprowadzamy na rynek?

Tak, w karnetach indywidualnych jest taka możliwość - idealnym miejsce do zamieszczenia takiego zdjęcia jest druga strona karnetu. Prosimy przesłać fotografię zapisaną w tiff - rozdzielczości minimum 300 dpi przy skali 1:1

 

zobacz także:

→   kartki świąteczne z logo
→   kolędy z logo
→   teksty świątecznych życzeń
→   CD karnety - kartki świąteczne z kolędami
→   kilkaset świątecznych projektów graficznych
→   jak zamówić

kartki świąteczne
© 2000-2018 PROMEDIA.PL
90-613 Łódź, ul. Gdańska 91, tel. 42-636-48-28, 42-636-48-36, fax 42-636-66-44, e-mail: info@promedia.pl | zamówienia | kontakt |